Julij se je s svetom zvoka začel spogledovati kot tehnik na radiu RGL, televizijski postaji Kanal A in kot monitor mixer na koncertih in festivalih, kot sta Novi rock in Druga godba. Med leti 1996 in 1998 je nastopilo obdobje intenzivnega zvočnega raziskovanja v legendarnem postprodukcijskem studiu Studiu Tivoli, kjer je pretežno delal na postprodukciji tv oglasov in filmov, pa tudi glasbenih albumov za Autodafe (Le Voyage Imaginaire) in Demolition Group (Neovangelij). Nenazadnje, je prav tam zvočno opremil tudi prvi slovenski celovečerni animirani film Socializacija bika? (1998, r. Zvonko Čoh, Milan Erič). Nakopičeno znanje in počasno razgrajevanje Studia Tivoli sta ga leto kasneje privedla do ustanovitve lastnega podjetja za zvočno postprodukcijo, z imenom 100. Kletni prostori vile na Livarski ulici so bili od takrat do danes priča postprodukciji zvoka številnih tv in radijskih oglasov, tudi nagrajenih, in sicer za tuje in slovenske blagovne znamke. Pod prsti Julija Zornika so nastajale zvočne podobe številnih filmov, gledaliških predstav in glasbenih izdelkov priznanih slovenskih režiserjev in glasbenih skupin.
Julij se je s svetom zvoka začel spogledovati kot tehnik na radiu RGL, televizijski postaji Kanal A in kot monitor mixer na koncertih in festivalih, kot sta Novi rock in Druga godba. Med leti 1996 in 1998 je nastopilo obdobje intenzivnega zvočnega raziskovanja v legendarnem postprodukcijskem studiu Studiu Tivoli, kjer je pretežno delal na postprodukciji tv oglasov in filmov, pa tudi glasbenih albumov za Autodafe (Le Voyage Imaginaire) in Demolition Group (Neovangelij). Nenazadnje, je prav tam zvočno opremil tudi prvi slovenski celovečerni animirani film Socializacija bika? (1998, r. Zvonko Čoh, Milan Erič). Nakopičeno znanje in počasno razgrajevanje Studia Tivoli sta ga leto kasneje privedla do ustanovitve lastnega podjetja za zvočno postprodukcijo, z imenom 100. Kletni prostori vile na Livarski ulici so bili od takrat do danes priča postprodukciji zvoka številnih tv in radijskih oglasov, tudi nagrajenih, in sicer za tuje in slovenske blagovne znamke. Pod prsti Julija Zornika so nastajale zvočne podobe številnih filmov, gledaliških predstav in glasbenih izdelkov priznanih slovenskih režiserjev in glasbenih skupin.