Urška Hlebec je že v času študija (AGRFT, dramska igra) posnela štiri celovečerne filme, kjer je upodobila glavne ženske like. Po rojstvu otroka se je fokus njenega delovanja spremenil in se je posvetila ustvarjanju za najmlajše. V Lutkovnem gledališču je 15 let igrala glavne vloge ter ustvarjala številne like v televizijskih otroških oddajah in nadaljevankah. V lepoto dramske igre se je poglobila tudi skozi magisterij na AGRFT, kjer je ponovno našla navdih za nove dosežke na področju sedme umetnosti.
Filmografija
Moj ata socialistični kulak (režiser Matjaž Klopčič, 1987, celovečerni film)
Donator (režiser Veljko Bulajić, 1989, celovečerni film)
Do konca in naprej (režiser Jure Pervanje, 1990, celovečerni film)
Operacija Cartier (režiser Miran Zupanič, 1991, celovečerni film)
Morana (režiser Aleš Verbič, 1993, celovečerni film)
Stanje šoka (režiser Andrej Košak, 2011, celovečerni film)
Urška Hlebec je že v času študija (AGRFT, dramska igra) posnela štiri celovečerne filme, kjer je upodobila glavne ženske like. Po rojstvu otroka se je fokus njenega delovanja spremenil in se je posvetila ustvarjanju za najmlajše. V Lutkovnem gledališču je 15 let igrala glavne vloge ter ustvarjala številne like v televizijskih otroških oddajah in nadaljevankah. V lepoto dramske igre se je poglobila tudi skozi magisterij na AGRFT, kjer je ponovno našla navdih za nove dosežke na področju sedme umetnosti.
Filmografija
Moj ata socialistični kulak (režiser Matjaž Klopčič, 1987, celovečerni film)
Donator (režiser Veljko Bulajić, 1989, celovečerni film)
Do konca in naprej (režiser Jure Pervanje, 1990, celovečerni film)
Operacija Cartier (režiser Miran Zupanič, 1991, celovečerni film)
Morana (režiser Aleš Verbič, 1993, celovečerni film)
Stanje šoka (režiser Andrej Košak, 2011, celovečerni film)